neděle 23. srpna 2015

Červené vlasy....znova a znova a znova!!!

Ano, hell yeah, zase mi hráblo. Ještě nedávno jsem měla černé vlasy, které se vymyly do šeda, jelikož jsem barvu aplikovala na bílé vlasy. Chtěla jsem zkrátka vidět, jak to bude vypadat, přecijen, šedá je prostě epic. Nicméně mne to omrzelo rychle, a tak jsem se vlasům rozhodla vdechnout nový život. Alespoň už neuslyším, že vypadám o 50 let starší. Použila jsem Revia Color ...teď nevím, jak se ten odstín jmenuje, nejspíše měděná, nicméně to chytlo docela fajn. Čekala jsem horší výsledky, jelikož mám vlasy brutálně zničené po odbarvovači, jsou porézní a díky tomu dlouho schnou, jak drží vodu.


It's processing, muhaha...jo, dala jsem to i na obočí, prostě jen tak.:D


A tady už je moje umytá, naleštěná hlava...xD 



                                  To obočí nevypadá tak špatně, asi to udělám i příště...


Za mokra jde více vidět, jak jsou vlasy poškozené a jemné...


Tady to jde vidět ještě líp, to je takový ten otravný, polosuchý stav...:D



                                              ...ale za sucha už to vypadá jako vlasy.:D


Žádné komentáře:

Okomentovat