středa 9. září 2015

Autumn is coming!


Podzim se neúprosně blíží. Tropická vedra vystřídalo prudké ochlazení, déšť se střídá s větrem a spolu s teplotami se změní i barvy kolem nás. Já osobně jsem na podzim vždy na vrcholu euforie. Vždy to začne v momentu, kdy spatřím první žluté listy. Je pak boží jít ven, jen tak se projít, běhat, nebo třeba fotit, protože k tomu podzimní příroda přímo vybízí. Jak podzim postupuje, je boží, jak listy padají na zem a na cestách se jimi člověk musí někdy doslova prokopávat. No nic, začínám fantazírovat...and the point is...
Že jsem si koupila barvu v úplně super odstínu, který se na podzim podle mne naprosto božsky hodí. Nemůžu se dočkat, až budu barvit!:D Což mimochodem bude až někdy za půlkou měsíce či ke konci, protože vlasy potřebují rest (in peace zatím ne, tak spálené zatím nejsou xD) a nemám na to ani čas. O víkendu zde nebudu a další víkend též ne.




Barva by měla chytat i na tmavé vlasy, což je super, ale většinou mi chytnou i barvy, co jsou určeny pro světlejší vlasy. 


Faaakt se budu těšit na další barvení!:D Určitě o tom bude článek...O:) :DD

Žádné komentáře:

Okomentovat