neděle 19. července 2015

Pravá blondýnka...už snad napořád :D


Aneb jak jsem šla zase na blond...ZASE!!!
Jedenkrát odbarveno, skončila jsem jako zrzek...takhle nějak...




Po dalším odbarvení 12% peroxidem a přebarvení to už vypadalo ok, stačilo už jen začít používat silver šampom...na nějakých místech to bylo stále žluté...






Dnes jsem dobarvila odrosty...opět 12% peroxid. U kořínků mi stačí odbarvit jednou, jde to rovnou do bíla...zbytek vlasů jsem přebarvila Palette A10, to je vždy moje záchrana. Vlasy jsem následně umyla silver šamponem a nanesla masku. Vlasy jsou docela zničené...celkově jsou suché, ale na některých místech najdu gumový pramínek...naštěstí fakt jen někde, ale je to hnus. :D


^^ a tady jsou mé vlásky za mokra ^_^





....stále mírně mokré....

K blond vlasům jsem vyštrachala většinu toho, co jsem nosila před rokem- šedou, námořnickou modř, starorůžovou, takovou tu baby blue roztomilou barvičku, stříbrnou, fialkovou...
Co se líčení týče, je to hrozný nezvyk...potřebuji toho strašně málo, jen světlý stín a řasenku, event. pro kouřové líčení fakt pořádně rozetřít stín a linku jen slabou... jinak bych vypadala jako šlapka, v lepším případě by to bylo jen hodně kontrastní.


Žádné komentáře:

Okomentovat