neděle 15. března 2015

Jemné líčení pro holky s červenými či zrz vlasy

Co jsem se obarvila na červeno, bylo třeba sladit k tomu jak šatník, tak i líčení. Nebo ani ne sladit, používám barvy, které jsem používala vždy, ale ubrala jsem na intenzitě. Díky mé světlé pleti v červené vypadám jemněji, než v černé a přemíra šminků působí zmalovaně a absolutně nepřirozeně. Proto jsem se rozhodla zvolit jemnou kombinaci lososově růžové a zlatohnědé.
Zde vidíte můj obličej po použití tvářenky...


A zde už jsem nad horní víčko nanesla lososově růžový stín...



Po pečlivém rozetření jsem do vnějšího koutku přidala zlatohnědé tóny, na paletce níže barvy zleva 3, 4..:)


Na spodní víčko jsem nanesla zlatohnědý stín, rozetřela do ztracena a doplnila šedou linkou. Použila jsem černou řasenku, ale je možno použít i hnědou, šedou...
A tady už je výsledek:)



Rty je možné nechat nenalíčené, nebo jen natřené leskem...


Oranžový lesk byl to pravé pro tento look:3





Žádné komentáře:

Okomentovat