sobota 21. března 2015

Rudé vlasy- jak jich dosáhnout a pečovat o ně?

Jelikož jsem nyní rudovláska, rozhodla jsem se, že napíši článek, který se touto barvičkou bude zabývat podrobněji. Červené vlasy jsem v minulosti měla několikrát, v článku tedy budou fotky jak aktuální, tak i starší z minulého roku. Rozepíši se o svých zkušenostech, co mu fungovalo a co naopak nezkoušet.

Kdož jste někdy měla rudé vlasy, jistě víte, že péče o ně bývá velmi složitá, Červená je nestálá a málokdo se o své vlasy dokáže starat tak, aby červená vypadala stále dokonale.  Stačí pár umytí a z krásné červené se začne stávat rezavá, často i nerovnoměrná, ošklivá "deka".
Pigmenty se rychle vymývají a je třeba používat kondicionéry, masky a pokud možno bezsilikonové šampony na přírodní bázi. Co se týče šamponů na barvené vlasy, těm drogérkovým moc nevěřím, že mají vlastnosti, jaké často popisují. Mně se osvědčil obyčejný kopřivový a heřmánkový šampon Helios, který seženete asi jen kolem 30 kč za litr. Tyto šampony mají tu vlastnost, že vlasy se po nich moc nemastí...a mají krásnou a jemnou vůni, jsou ideální pro mastné vlasy, a tak byste je nemusela mýt tak často. Problémem je, že mohou vlasy vysušovat, což se dá napravit tím, že u pokožky hlavy použijete kopřivák, opláchnete a do délek a konečků nanesete kondicionér. 
Co se týče barvy samotné, můžete vlasy buď odbarvit, nebo koupit barvu, která chytá i na tmavých vlasech. Tmavými vlasy mám na mysli PŘÍRODNÍ tmavé vlasy, nikoli chemickou tmavě hnědou, nedejbože černou. Barva by vám chytla zářivě u kořínků a odrosty by v nejlepší situaci dostaly pouhý odlesk. Co se týče vlasů odbarvených a následně přebarvených, mám zkušenost s tím, že se barva vymývá mnohem rychleji, než na tmavých vlasech. Vymývají se do narezlých, někdy nahnědlých odstínů a to zejména na konečcích, opravdu to nevypadá pěkně a musí se dobarvovat často. Tmavé vlasy mají tu výhodu, že barva se z nich vymývá rovnoměrněji a pomaleji, takže vám stačí dobarvit 1x za měsíc a třeba i déle. Toť ovšem pouze moje zkušenost.
Zničené vlasy barvu zpravidla rychle barvu chytí, ale stejně rychle se vymývají, zejména konečky.
Pokud vymývání chcete trochu zmírnit, je možné do červené přimíchat trochu hnědé.
Za pomocí této barvy jsem dosáhla ohnivých kořínků a červenočerných délek xD moje blbost, když jsem doufala, že nebude nutné odbarvovat. :D

Mezi barveními můžete barvu oživit tužidly, přelivy a tak dále. :)


Takto mé vlasy vypadají na sluníčku.



A takto se mi do hnědorezava vymývají konečky, ale není to zatím tak hrozné...na pěšince, kde jsou PŘÍRODNÍ vlasy, se barva drží skvěle.


Tuto barvu se chystám brzy použít.:)


Takto skvěle vypadají odrosty..barva se vymývá vážně pomalu:)...


O konečcích, které byly odbarveny, to samé říci nemohu. Doufám, že po více barveních se barva trochu ustálí.


Zde jsem měla červenou s oranžovým podtónem, už si nepamatuji odstín ani značku, jsem hrozná. :D
To bylo někdy v září...


A tady už jsem přešla na intenzivní červenou. Držela krásně, přežila i den v Tropical Islands :D
Opravdu moc se mi líbila barva na sluníčku :3
(btw.-> na těch dvou fotkách si připadám nějak opáleně, ale to dělá asi jen sluníčko)



                                  Jo, jen sluníčko... tady jsem asi o dva dny později. :D




A tu jsou mé vlasy po druhé aplikaci intenzivní červené:3 (Palette)
Co se týče mých vysušených vlasů, nemůže za to ta červená, ale už před tím jsem měla vlasy vysušené, když jsem byla blond. Naopak bych řekla, že po barvě byly vlasy lepší, než před tím a nebyly tak porézní.





Naopak na téhle fotce mi vlasy přijdou zdravé...že by zázrak?:D




Ta intenzita mne očarovala:333
Rozhodně červená není barva, kterou si nechám jen krátce. :)

A jaké zkušenosti máte s červenou vy? :))

2 komentáře:

  1. Ahoj, nemáš více fotek s tou barvou Garnier? A zkoušela už jsi tu Oliu? Já jsem tyhle barvy ještě nezkoušela, tak by mě zajímal výsledek :) Tobě červená moc sluší .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, možná něco ve foťáku ještě mám, event. to mohu hodit do dalšího článku, který zrovna bude o té Olii, jelikož jsem ji tento víkend použila.:) A děkuji!:)

      Vymazat