pátek 13. března 2015

Jaro přichází...a s ním červená barva!

Zimě a chladným, šedivým dnům začíná konec a brzy je vystřídá sluníčko, rozkvetlé stromy a keře, vše bude působit barevně a optimisticky. A tak jsem se rozhodla trochu rozjarnit (eh, to je výraz) svou barvu vlasů.
   Ti, kteří na můj blog již někdy zabloudili si jistě všimli, že v době nedávné jsem měla vlasy tmavě hnědé až černé.
   Co se týče dosažení červené barvy, určitě na černé vlasy nezkoušejte. Hrozí, že u kořínků vám chytne a konečky zůstanou černé, maximálně chytí odlesk. Mimoto, červená vlasy celkem vysušuje (ale jak komu, někomu může pomoct, pokud má velmi mastné vlasy).
  Aby mi barva chytla, musela jsem sáhnout po odbarvovači. Použila jsem 12% (což je celkem dryják) a nechala jsem na vlasech jen 10 minut, jelikož jsem potřebovala jen stáhnout černou a nechtěla jsem si vlasy moc zničit. Kdybych vlasy zesvětlila více, barva by se rychleji vymývala. (blondýnky, jež se barvíte na červeno, jistě víte, o čem mluvím).


   Pozn.: Tenhle odbarvovač stojí jen 35 Kč a přitom je nejlepší, jaký jsem kdy použila.


Po odbarvení jsem smíchala hnědočervený odstín Palette Glamorous brown a smíchala s Palette 842 - Intensivrot. Bohužel nemám fotku té hnědočervené barvy.



It's processing..... :DD




A tady už je barevný výsledek:D



Co se týče přilnavosti barvy, směs velmi intenzivně chytla u odrostů, u kořínků má odlesk hnědočervený. Jelikož konečkům odbarvovač nedělá dobře, počítám s tím, že se nejdříve vymyjí. To ale napravím, až za měsíc dobarvím a pigment se lépe uchytí.:)
A co vaše jarní experimenty?:)





Žádné komentáře:

Okomentovat