pátek 30. ledna 2015

Páteční nákupy!!!


Se sestrou jsme včera vyrazily na menší obchůzku obchodů... no, musela jsem si udělat radost po vysvědčení už proto, že jsem prošla:D
Tyhle stíny mne oslovily na první pohled proto, že jsou zde 3 odstíny fialové a k tomu tmavší modrá, bílá a černá, tedy jsou to naprosto moje nejoblíbenější barvy, co na líčení používám. <3

Tady jsou foceny bleskem, obě fotky jsou pořízeny za umělého světla, proto je výsledek trochu zkreslený, ve skutečnosti jsou barvičky výraznější. :3




A tady už jsem je další den testovala. Na horní víčko jsem smíchala nejtmavší fialovou, co v paletce byla a modrou. Spodní víčko- pouze černý stín a lehká černá linka. Omlouvám se za příšerné, dorůstající obočí:D 


Takhle to nosím hodně často...je to praktické, když se stíny rozmažou, vypadá to dobře i po pár hodinách...jako kdyby byly časem už rozmazané schválně xD
A fakt pardon za to obočí:D




Další předmět mého nákupu byl Malibu Playboy jako dárek pro mého miláčka. :3 voní mi zhruba stejně dobře jako Hollywood...a pak mi ještě voní Vegas. :3


Pak mi zavoněl jeden z dámské řady :3 :33 
I když voní fakt sladce, nevadí mi, naopak. Vydrží vonět docela dlouho silně, jsem spokojená. :3






Žádné komentáře:

Okomentovat