sobota 6. prosince 2014

Má sbírka barev během roku 2014 (a něco o všech barvách za tento rok, co jsem měla na hlavě)

Pokud někdo z vás četl nějaký z mých předchozích krátkočlánků, nejspíše vám došlo, že si experimenty se svým porostem na hlavě nemůžu pomoct. Ano, barvím se často, a tak mne napadlo udělat článek o mých barvách za rok 2014, případně zkritizovat pár barev, které jsem použila. :D
 
Tak, toto je má sbírka za časů, kdy jsem měla blond vlasy. Sloupeček úplně vpravo zahrnuje pouze odbarvovače, další vedle něj jsou barvy, které údajně mají zesvětlit hnědé vlasy na blond(což není pravda a je to hlavní důvod, proč už teď blondýna nejsem, takže thanx!:D), třetí sloupeček zprava je tmmavá blond a zářivá blond od Olia, což jsou hlavně tónující barvy, takže se dávají na již odbarvené vlasy, jinak hrozí, že místo blondýnou budete flekatou zrzkou, jak nějaká volně žijící kočka.:D Další sloupeček směrem doleva jsou střední zesvětlovače, doporučuji na přírodně hodně světlé vlasy či na vlasy odbarvené, jinak platí to samé, co u sloupečku před tím..:D zcela vlevo jsou tmavší odstíny blond, které se docela hodí na barvení odrostů, výsledek není až tak extra oranžový, ale tlumenější, alespoň na mých vlasech.
Takto vypadaly moje vlasy, když jsem byla blondýnka:)
 
Tady jsou moje vlásky v létě, přidala jsem do toho pár barevných tužidel:D :3 už to bylo hezky dlouhé:D:(

A ještě tady:3
Pak jsem chtěla, jako každý měsíc, odbarvit odrosty. Moje přírodní barva je hnědočerná. Zkusila jsem barvu L'Oréal Paris Préférence (B01, ultra light), nechala na hlavě 45 minut a po umytí jsem skoro dostala infarkt, protože odrosty byly zářivé, plamínkově oranžové a na dálku bijící do očí. :D
Snažila jsem se to napravit tím, že jsem na celou hlavu pleskla Olia Color odstín 7.13 tmavá blond, která je jak zesvětlující, tak tónující (že slibuje zesvětlit tmavě hnědé vlasy a přitom ztmavit velmi světlé), výsledek byl katastrofa, hlava byla šedivá a odrosty stále stejně oranžové, takže kontrast byl ještě větší. Kdybych odrosty měla světlé, byla bych spokojená, protože se mi ta šedivá jinak líbila a obvykle je celkem složitý proces chytnout takovýto odstín...:D Fotku bohužel nemám. Pak jsem se to snažila napravit medovou blond, kterou mám úplně v levém sloupečku výše, vzešla z toho světle hnědá do rezata a chytla mne depka. :D Naštvala jsem se a dala na to rovnou rezatou. Vydržela jsem v ní ale jen pár dní, přišlo mi to moc výrazné a neladilo mi k tomu oblečení, tak jsem se vydala na bolestivou cestu zpět na blond tak, že jsem na celou hlavu dala odbarvovač s 12% peroxidem a následně tónovala zlatou blond od Olia Color, odstín 9.3 :) vlasy byly zprvu dost suché, ale po týdnu se zázračně srovnaly. :D
*le já jako zrzka
A po odbarvení a přebarvení tímto zlatíčkem vypadaly takto:3


Přidávám fotky z Německa, víc jich nemám, měla jsem nějaké nefotící období, což je u mě divné. 
No, přesunu se k dalšímu dementnímu experimentu. Kamarádka mne v Německu překecala na tmavě červenou, tak jsem šla do toho. :) Barva byla pár dní zářivá, pak se začala vymývat, tak jsme barvily znova tou samou. Použila jsem Palette Brillance 868 (Intensivrot), Na sluníčku to házelo nádherné odlesky a vlasy po barvě nebyly zničené!:)

Tady už barva začala malinko blednout, a tak jsme barvily podruhé:)




Po návratu do Čr jsem na to pleskla černou, nechtělo se mi hlídat vymývání, heh. :D


Napřed se mi to líbilo a pak se mi začalo stýskat po blond. Já blbá to ničila, dokud to nebylo zase platinové, pak jsem se naštvala a ostříhala to a hodila na to zpátky tmavou. Už to radši nechám být a v klidu dorůst. :D Tak, to byl můj rok 2014 shrnutý v barvách. Docela přemýšlím, že bych udělala i recenze na nějaké barvy, masky na vlasy, kosmetiku obecně, protože jí mám hodně, případně článek o krátkých vlasech, údržbě a stylingu.:D A co vaše experimenty?:)






Žádné komentáře:

Okomentovat