pondělí 29. prosince 2014

Výhody a nevýhody - krátké vlasy

Jak už napovídá popisek, v tomto článku se budu snažit shromáždit výhody a nevýhody, které krátký sestřih přináší. Když mám teď krátké  vlasy, přijde mi to jako příhodné a myslím, že by byla celkem škoda o tom nic nenapsat.
   Celkem jsem rozmýšlela, zda psát výhody a nevýhody jen v bodech, nebo se malinko rozepsat, rozhodla jsem se, že se o jednotlivých bodech trochu rozepíši a na konci je shrnu.
   Hlavní výhodou krátkých vlasů je, že je s nimi život o dost snažší. V létě můžete nechat vlasy tak, jak jsou a nebudete si potit krk. Krátké vlasy jsou lehké, já osobně cítím svobodu.:D  Další výhoda je při mytí, které jednak trvá mnohem kratší dobu a také spotřebujete mnohem méně šamponu, kondicionéru a dalších přípravků na vlasy. Styling je jednoduchý a nezabere obvykle víc, než 5 minut. Když už se přeci jen stane, že máte bad hair day, stačí si vlasy promnout mokrýma rukama a dát jim příslušný tvar během chvilky. Krátké vlasy se často zastřihují a proto zpravidla nebývají moc poškozené (neplatí u těch, co měli dlouhé, zničili si je komplet a pak si je ustřihli, jako já:D ) ...
Krátké vlasy jsou spíše výjimečné a budete s nimi dost vidět. (což se dá brát podle povahy majitelky jako výhoda i nevýhoda)
 Nevýhodou jsou předsudky a obecná domněnka, že žena má mít dlouhé vlasy, tak abyste se náhodou nedoslechli, že spadáte do lesbické komunity a ani o tom nevíte. :DDD další nevýhodou je, že vlasy musíte mýt častěji, než vlasy dlouhé. Dalším bodem je nedostatek účesů, které můžete střídat, narozdíl od vlasů delších z nich culíky ani copy nevyrobíte. Speciální kapitolkou je dorůstání, pokud vlasy nebudete zastřihávat či se je rozhodnete nechat růst, dostanete se do takové fáze, kdy budete vypadat jako idiot a kdy ještě nebude možné s nimi dělat moc účesů. Navíc vlasy vzadu rostou rychleji, takže vepředu vlasy porostou pomalu a vzadu se každou chvíli budete muset zbavit otravného mulletu.
  Pokud váháte, zda se ostříhat a toužíte po změně, doporučila bych vám to zkusit. Nakonec, jsou to jen vlasy a za čas dorostou a zkusíte něco nového, na co budete vzpomínat. :)
  Výhody
- léto bez nadměrného pocení krku
- žádná tíha
- menší spotřeba šamponů etc.
- málo času vydaného na styling
- v případě, že vás zasáhne "bad hair day", stačí vlasy promnout mokrýma rukama
- obvykle méně zničené
- zvýšená pozornost okolí

Nevýhody
- předsudky
- častější mytí (vlasy se rychleji mastí)
- méně variací účesů
- otravná fáze dorůstání, mullet

2 komentáře:

  1. Chystám se jít na střih, jaký měla Michelle Williams, díky tvému článku jsem se definitivně rozhodla :) Mám ráda, když si mě lidé všímají, a moje nudné dlouhé mikádo barvy počurané slámy nikoho logicky neupoutá :D Ke kadeřnici se chystám jít za týden, a protože je sezóna tanečních, asi moc variací na hlavě mít nebudu :) Ale co!

    Maggie
    maggiemauve.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Chystám se jít na střih, jaký měla Michelle Williams, díky tvému článku jsem se definitivně rozhodla :) Mám ráda, když si mě lidé všímají, a moje nudné dlouhé mikádo barvy počurané slámy nikoho logicky neupoutá :D Ke kadeřnici se chystám jít za týden, a protože je sezóna tanečních, asi moc variací na hlavě mít nebudu :) Ale co!

    Maggie
    maggiemauve.blogspot.com

    OdpovědětVymazat