pondělí 29. prosince 2014

Palette Salon Colors 3-0 tmavě hnědý

Protože už má předchozí černá barva byla vymytá do tmavě hnědé a místy byly pramínky vyšisované až do teplých, nažloutlých tónů, rozhodla jsem se, že s tím skoncuji a přebarvím to. Po téhle řadě už jsem nějakou dobu pokukovala a řekla jsem si, že je na řadě ji otestovat. Zvolila jsem si odstín 3-0, tmavě hnědý. avšak jsem tušila, (jak u Palettek bývá běžné), že chytne spíše ještě tmavší, do černa. Předpokládám ale, že po pár umytích dosáhnu cíleného odstínu, tím spíše, pokud bych to hodila na světlé vlasy. :D


Balení obsahuje 50 ml peroxidu (6%), 50 ml barvicího krému, 10 ml balzámu po smytí barvy a návod k použití s přiloženými rukavicemi.

Po rozmíchání mi barva přišla celkem tekutá, ale ne až tak, že by stékala. Na vlasy se směs nanášela dobře, takměř jako vlasová maska:) a jelikož mám krátké vlasy, spotřebovala jsem tak polovinu balení a ještě mi zbylo na obočí :D (mám svoje tmavé, ale chtěla jsem je zvýraznit)
Co se týče zápachu, nevoněla, ale že by nějak moc zapáchala, to také ne.


Takhle to vypadalo na hlavě ^^ (aji na obočí je to vidět:D) a nechala jsem působit 30 minut. Co se týče skvrn na obličeji a uších, jelikož jsem velká šikulka (:D), šly mi poměrně dobře smýt vodou a mýdlem:)
A tady už máme výsledek. Přiložený balzám jsem použila, nechala cca 2 minuty působit, opláchla jsem a vlasy nechala uschnout bez fénu. Vlasy mi nepřijdou zničené a krásně se lesknou, takže bych dala barvě kladné ohodnocení. Akorát pro někoho může být překvapením, že místo tmavě hnědé skončí černý, ale jak jsem se na začátku zmínila, myslím, že po pár umytích černá bude ta tam. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat