sobota 9. května 2015

Garnier Olia 6.60 intenzivně červený


Konečně přichází můj článek o této barvě, hell yeah! (měla jsem to udělat minulý víkend, never mind)... xD
Garnier Olia miluju. Všechny barvy krásně voní a mají velmi hezké krabičky. K dispozici je tuba barvicího krému, tuba s oxidačním činidlem, rukavice, návod k použití a závěrečná péče. 



Zde na zadní straně krabičky můžeme vidět, jak přibližně by barva měla chytnout na původní barvu vlasů. To však neberte doslova, výsledek může ovlivnit třeba to, zda máte vlasy již obarvené, také jejich kvalita a struktura. Mé vlasy před barvením byly zrzavo červené, konečky zničené a světlejší.


A tady už barvííím....nechala jsem působit 30 minut.




A zde už je barevný výsledek. U kořínků mi šla barva více o červena, konečky do měděna, jelikož jsou vysušené. Zde máte pár foteček.:3 vypadalo to velmi zajímavě, jak hezky žíhané mé vlasy byly. Skoro jako kdybych to udělala schválně.:D





Zde jdou více vidět rozdíly u odrostů a konečků.



Ještě přidávám pár foteček s příčesky pořízené během týdne. :)






A zde už jsou mé vlasy po druhém barvení tento víkend. Chytlo to rovnoměrněji, konečky jsou více sjednocené, barevný rozdíl je ale stále pozorovatelný. (což mi nijak nevadí)





Zde detail konečků...


Přidávám rovněž detail barvy u kořínků...



Hell yeah, pro efekt jsem si dobarvila i obočí...pro jistotu jsem napřed odbarvila (asi jen 5 mins), aby to chytlo. :)

Barvička je to perfektní, akorát se trochu liší barva na krabičce a následně na hlavě...samozřejmě musím brát v potaz to, že mám vysušené konečky.
+ barva voní
                   +celkem dobře se smývá
                    +závěrečná péče je super
X
                                                                    -může se lišit barevný výsledek(ale berte v potaz předchozí barvu vlasů)
-cenová dostupnost
Co se týče vymývání, ještě nemohu posoudit, nicméně za ten týden se mírně vyšisovaly pouze zničené konečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat