pondělí 11. května 2015

Naprosto dokonalé stíny! ^_^ Zelené!

Víte, jak jsem před časem kupovala tu paletku stínů, kde se nacházely 3 odstíny fialové, modrá, bílá a černá? Tak dneska vám ukážu, že tato paletka existuje i v zelenohnědé kombinaci! Hned jak jsem ji viděla, musela být moje.







S tím pidi mini aplikátorem se stíny moc hezky roztírají. Mimochodem mají velmi dobrou konzistenci s obsahem jemných třpytek, odstíny se dají krásně smíchat.:)


Zde přidávám, jak barvičky vypadají na kůži. Nicméně...má kůže má na první fotce našedlý nádech, asi špatné osvětlení...




Přidávám ještě, jak to vypadá na sluníčku:)


A zde už je mé líčení, jelikož jsem paletku musela hned otestovat!:D 
1) Na celé víčko jsem nanesla zelenou dle libosti ...
2) pak jsem do vnitřního koutku smíchala obě hnědé
3) přidala více zelené do vnějšího koutku (smíchané všechny odstíny)
4) Udělala jsem šedou spodní linku
5) A černou horní linku
6) Řasenka!

A je hotovo:))






Žádné komentáře:

Okomentovat