neděle 3. května 2015

Stav mých vlasů před barvením

Než sem přidám recenzi na Olia color, zhodnotím stav své předchozí barvy. 
Takhle mé vlasy vypadaly po 2 týdnech. Vlasy si jsem si myla každý den. Jak vidíte, konečky jsou silně vymyté. Ne přímo do nepřirozeně oranžové, ale do takové narezlé, příjemné barvičky, což vzniklo díky tomu, že jsem do barvy přidala hnědou. Barva se tak vymývá pomaleji.
Pojďme se ale podívat níže, jak barva vypadá u kořínků.

Čím blíže jdeme ke kořínkům, barva je tmavší a intenzivnější...skoro jak ombré, hah xD


U kořínků je barva stále pěkná a vymývá se tam rovnoměrně. O konečcích se to samé říci nedalo. 


To ale není chyba této barvy, ale toho, že jsem měla vysušené konečky a ještě ke všemu jsem vlasy před aplikací odbarvovala, tudíž konečky dostaly ještě více zabrat (a po obarvení byly světlejší, než ostatní vlasy, barvu pustily úplně samy a ještě pouští, což napravím, až to zase přebarvím, či ustřihnu:D). Na odbarvených vlasech barva vždy pouští rychleji, kdežto na přírodních vlasech ne. Alespoň u mne se to potvrdilo.


Žádné komentáře:

Okomentovat