pátek 1. května 2015

Nákupy za duben!

Ano, vím, již jsem v dubnu nějaké ty nákupy měla, ale jelikož přijeli Němci a stále se někde jezdilo, dovolila jsem si nakupovat dále, kdykoli mne něco vážně zaujalo, nebo jsem měla pocit, že něco potřebuji:D (holky, znáte taky ten pocit?)

Tenhle skvost mám ze zámku Hluboká. Stál mě 70 Kč a mám z něj nehoráznou radost. Keltský kříž je velmi pozitivní symbol a má přinášet štěstí. Celá Hluboká mi přišla jako velmi pozitivní místo, tak třeba bude mít dvojitý účinek:D


Tahle rtěnka mne zaujala na první pohled. Je velmi sytá, velice dobře se roztírá a velmi hezky voní, což se u rtěnek často nevidí. Je od Essence. Jediné, co bych vytkla, je to, že když je rtěnka zavřená, stále jde velmi snadno otočit, takže v tašce by se mohla vyrolovat a otisknout se do víčka.







^^ano, musela jsem přidat selfíčko:D

Dalším úlovkem jsou tyto černošedé stíny od Astor.






Eh, mají velmi zvláštní aplikátor. Roztírají se dobře a dlouho vydrží. Pro kouřové líčení ideální.


Řasenek není nikdy dost, a tak se tato stala součástí mé kosmetické taštičky. Velice se mi líbí kartáček. Řasy nejsou slepené a hezky se s tím manipuluje. Jediné, co bych vytkla, je to, že řasenka nevoní. :D



Tohle vlastně nebyl nákup, ale dárek. Moje Němka mi tuto krásnou paletku od Essence dala na rozloučenou. kdybyste viděli tu jiskru v mých očích, když mi ji dala!:D Barvičky jsou krásné, zejména v létě je využiji, krásně se roztírají a mají perleťový lesk. :)




Tento deo sprej mám z DM a je s vůní pomela. Krásně sladce voní, celkem vydrží a objem činí 200 ml. :)


Tohle triko s třičtvrtečním rukávem mám z Gate.:) Líbí se mi ty hvězdičky!:D



O den dříve jsem v sekáči narazila na tyhle boží šortky s vyšším pasem. 



Zamilovala jsem se do těchto legín z Tally Weijl:3 Jsou pohodlné, pružné. Velikost 36, ale brala bych klidně o velikost menší.:)



Tahle sametová mikina mne zaujala na první pohled. Cítím se v ní jako v peřince:'D a líbí se mi provedení kapsiček.:)



To triko z Gate se skvěle hodí k těm šortkám díky zlatým detailům:3


Jsou mi akorát:D:3


Tak, toť vše ohledně nákupů za měsíc duben!:):3

Žádné komentáře:

Okomentovat