neděle 3. května 2015

Recenze na tužku, eh xD

V první části dubnových nákupů jsem se zmiňovala o téhle tužce s tím, že se k ní ještě dostanu a udělám samostatný článeček, tak jsem tu.
Tužka je oboustranná, z jedné strany černá, z druhé levandulová s perleťovým leskem. 



Tužka má vlastní ořezávátko, což já ocením, poněvadž ořezávátka se ztrácí velmi rychle:D


Takto barvičky vypadají na denním světle na mé paži, Černá je celkem tvrdá, ale sytá. Fialková je ne krémovější bázi a není nutno tlačit.


Takže začneme testovat s odlíčenýma očima:D


Do vnějšího koutku jsem dala černou, do vnitřního fialkovou.


...a pečlivě jsem to rozetřela, aby vznikl hezký přechod. Tužka je dobrá na kouřové líčení, pokud zrovna nemáte moc času. Vydržela mi celý den.




Rty je možno nechat nahé...


...ale já se na ně tentokrát rozhodla vyzkoušet i jemnou vrstvičku fialkové, kterou jsem rozetřela a vznikl pouze fialkový nádech.:)


Myslím, že pro běžné a nenáročné uživatelky se tato tužka hodí, zejména, pokud nemáte čas. Za mne průměrný výrobek, který ani nenadchne, ani nenaštve.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat