pondělí 11. května 2015

Nehty na tento týden! Jako bonus ještě lak za minulý týden xD

Jelikož je venku krásně slunečno, svoje nehty jsem rovněž chtěla nechat zazářit. Zvolila jsem tuto krásnou světle zlatou barvičku.:3
Nehty upravuji do všemožných tvarů, ale teď jsem se rozhodla pro hranaté. Nehty jsou moje, umělé nemám ráda, navíc jsem ráda za svoje, poněvadž jsou přirozeně tvrdé a rostou dost. Nebyl pro mne problém mít 1 cm, ale s tím už se špatně manipulovalo. A promiňte, ani za Boha si nevzpomenu, od jaké značky ten lak je. Na lahvičce nic není, nápis je již sloupnut. Ale je boží, schne rychle a vydrží mi vždy týden bez toho, abych měla nehty oloupané jako prase. :D

By the way, tohle byla moje předchozí barva! Lak Enamel. Takhle krásně vypadal po týdnu! Lakuji téměř vždy 2 vrstvy.

A zde už je moje stávající barvička, foceno na sluníčku.:)






A zde vidíme lak bez sluníčka:) 





Žádné komentáře:

Okomentovat