pátek 29. května 2015

Znova černovláska!

Jak jste  jistě ráčili všimnout, měním barvy vlasů jako chameleon. No a nakonec jsem se rozhodla a obarvila své vlasy zase na černo. A proč? 
Well, co se týče racionálních důvodů, tak mám jen jeden a to ten, že k červeným vlasům se mi nehodila valná většina oblečení. Můj šatník je totiž přeplněn žvýkačkově růžovou, sytě růžovou, levandulovou, fialovou, šedou, černou, bílou, zářivě modrou, krvavě rudou, stříbrnou, sem tam se najde i něco neonového...a já bych to sakra neměla k čemu nosit...ne, vážně, K vlasům do oranžova mi to celkově neladilo. A nejen oblečení, nýbrž i většina kosmetiky byla laděna do studených barev, stejně tak laky na nehty...
Rovněž mám přirozeně tmavé obočí, tudíž bych ho buď musela trhat do tenka, aby nebyl tak výrazný kontrast s vlasy, nebo barvit. Což se mi každé 2 týdny fakt nechce...(zlé jazyky by si mohly rýpnout, že je by zase nebavilo mít každé 2 týdny na hlavě něco jiného xDD)

Pak je tu takový iracionální důvod. Jo, ty vlasy vypadaly absolutně božsky, konečky už se dávaly dohromady a ani už se to nevymývalo tak rychle, ale...kdykoli jsem se obarvila takto, brzy jsem šla zase na tmavo, protože mi přišlo, že to ke mně nepatří. Prostě pár týdnů nadšení, které zase opadlo, protože jsem si připadala divně ve své kůži.
Nu, jsem zvědavá, kdy mne tahle božsky modročerná začne nudit a hodím do toho třeba fialovou...:D 
A tady už pár fotek mého "znovuzrození". :D





Jen tak jsem zde hodila i poslední fotku jako "redhead" :D...



Žádné komentáře:

Okomentovat