pátek 1. května 2015

Jarní makeup- inspirace

Několik dní (možná 2 týdny) jsem neměla čas přidávat příspěvky, jelikož jsem se zapojila do výměnného pobytu s Němci, kteří k nám 20. 4. přijeli. Teď bych to ráda vynahradila pár články, tenhle je jeden z nich. Kdož čtete můj blog, jistě jste si všimli, že barvy vlasů měním jako chameleon a dubnové počasí dohromady, a tak se mění i barvy oblečení a nebo třeba makeupu. S příchozím jarem, vyššími teplotami a kytkami everywhere jsem se inspirovala a rozhodla jsem se, že sem hodím nějaký tip na jarní líčení.

Tip pro vás-> začněte plně odlíčeni, ne se stopami linek z předchozího dne, jako tady já. xDD


Nuže, zbavme se nedokonalostí, černých teček, beďarů a žilek tím, že použijeme makeup. Zapudrujeme, přidáme tvářenku...ale jemně O:)


Na vrchní víčko jsem nanesla šedobéžový stín, který můžete vidět zde...Pečlivě jsem nanesla na celé víčko a rozetřela do ztracena.




Dále jsem na celé víčko nanesla světle zelený stín, na obrázku je nahoře vpravo. Pečlivě jsem rozetřela.



Dále jsem do vnitřního koutku přidala žlutou a do vnějšího tyrkysovou (dole vpravo)...




Dále jsem pouze na spodní waterline (nevím, jak se tomu nadává v češtině, ale dejme tomu, že spodní víčko) dala tmavě zelenou tužku a rozetřela, aby byl přechod postupný, jako by to bylo stínem.



Přidala jsem řasenku a můj makeup je hotov. Řasenky obvykle dávám málo, 1-2 vrstvy, navíc si myslím, že to přes den bohatě stačí.










Rty se k tomuto výraznějšímu líčení hodí nahé a nebo pouze s leskem. Já jsem zvolila oranžový.



A zde už máte fotky hotového výtvoru.:)








A jak se s příchozím jarem vypořádáte vy? Kde berete inspiraci?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat