čtvrtek 22. ledna 2015

Další věci pro vlasy, které ukrývá má sbírka:)

Tak v tomhle článku bych ráda napsala něco málo o dalších věcech, které skýtá má sbírka, tentokrát se jedná o různé masky, laky, peroxidy etc.
Jako první jsem si vystavila masky...samozřejmě jsem jich měla mnohem víc, ale používala jsem je na vlasy po barvení a tohle jsou nepoužité věci. Přes 30 kusů :D Vital color jsou docela fajn, lehké, relativně tekuté a jemně voní. Dále Revia, ty jsou o něco hutnější, mají nažloutlou barvu a moc mi nevoní, ačkoli vlasy jsou po nich hezky lesklé, nehodí se to ale pro vlasy, co mají tendenci se mastit. Palette, ty jsou super a krásně voní...Garnier to samé. Visage- vlasy příjemně hydratuje a nechává je lesklé, má dobrou konzistenci. Tato maska patřila k odbarvovači :)

A zde už jsou hezky na hromádce rukavice, které se mi nakupily...no, nemám moc ve zvyku je používat, zvláště ne, když jsem vlasy odbarvovala, nějak jsem se toho nebála a při barvení odrostů se mi ani nestalo, že bych se se směsí dostala do styku. :) Teď, když se barvím na tmavě hnědou/černou už bych je používat měla, protože chytají na kůži, na nehty (i na nalakované a ani za boha to nejde dolů) :D


A zde už je má sbírka peroxidů...taky se to různě nakupilo, zejména, když jsem u různých barev použila třeba jen půlku balení a tak. Mám tu peroxidy o různé síle. 
Nejslabší - 3%, tónující barvy, semi-permanentní barvy
6 % - používá se u tónujících a mírně zesvětlujících barev i u semi-permanentních barev
9% - používá se u odbarvovačů a zesvětlovačů, mírně leptá kůži
12% - nejsilnější, jaký v drogerii seženete, kůži už leptá o něco více, tak nedoporučuji pro suchou a citlivou pokožku. Používá se u odbarvovačů a vlasy poměrně dost ničí, nechává je porézními. Každopádně závisí na předchozí barvě a kvalitě vašich vlasů. Někdo vlasy bude mít neporušené a hezké, někdo bude na ostříhání... heh, to abych rovnou udělala článek o používání různých barev, odbarvovačů a o následcích :D


Silver šampon. Slouží k odstranění žlutých tónů u blond, šedých a odbarvovaných/melírovaných vlasů. Funguje ale pouze na velmi světle žluté pigmenty, pokud máte hlavu kuřátkově žlutou nebo nedejbože oranžovou, nepomůže vám. V DM k sehnání za 80-90 kč a jsem s ním spokojená. :)


Mé laky:3 Taft o nejvyšší možné síle (na stupnici má č. 5) na mých jemných vlasech vydrží 2 dny! Stojí kolem stovky, ale a netu seženete i levněji. (dokud si nepřipočtete poštovné xD)  :) druhý lak jsem koupila normálně v supermarketu a dá se myslím sehnat i v Tetě, velmi cenově dostupný (kolem 40 kč) a na mých vlasech rovněž držel velice pěkně celý den. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat