pátek 2. ledna 2015

Vánoce a dárečky

Myslím, že letos se Vánoce opravdu vydařily jak co se týče rodinné atmosféry, (skoro žádné hádky, pohoda a klid, hodně spánku a jídla) tak co se dárků týče. Letos mi pod stromečkem přistálo hodně kosmetiky, z čehož mám asi radost největšíí.:3

Nu, první na řadě je šampon Schauma ...voní po kokosech a mám s ním již předchozí zkušenosti, vlasy jsou po něm krásně hebké, lesklé a krásně voní. :3 bez zatížení :)

Antiperspirant se hodí vždy! A voní krásně :3 orchidej a fialky :)


Micelární voda, která je pro mou pleť jako stvořena. Po použití žádné zarudnutí, jako tomu bývá. :D


Krásně tmavě modrý lak s přidaným keratinem pro kvalitu nehtů:)


a krásné náušnice :3


tahle voňavka ačkoli je maličká, tak mi udělala nesmírnou radost a voní fakt sladce, což obvykle nemusím, ale tahle mi vyhovuje :D


fialová a modrá, moje oblíbená kombinace :) nedrolí se, hezky se nanáší, stačí slabá vrstvička a jde dobře  vidět a celkem vydrží :3


Pěnové tužidlo s extrakty z piva a bílého čaje :) jemná vůně a taková normální pevnost účesu, nezatěžuje:) :D


No a polštářky!:33 z těch mám nesmírnou radost, mám ráda postel plnou měkkých věcí, ke kterých se můžu tulit :3


v balení rovněž krásný kobereček hned vedle postýlky:)


A skvělé silonky...akorát nevím, k čemu je budu nosit, něco snad najdu :D


A hrníček, do kterého si od Štědrého dne každý den dělám kávu :D


a ještě zápisníček :3 mně se hodí, jsem zapomnětlivka :D


nu a pak jsem dostala hromadu sladkostí:33 <3 a peníze jako krásný bonus:3


A jaké byly Vánoce u vás? Pochlubte se do komentářů!:)



Žádné komentáře:

Okomentovat