pátek 2. ledna 2015

Moje barvy na vlasy- světlé odstíny

No a tady už je moje sbírka světlých barviček:3 tedy barvy tónující a mírně zesvětlující, odbarvovače...vesměs se budu věnovat blond, ale mám tu i jednu krásnou barvičku na závěr:3
Nuže, začínám L'Oréal Préférencé B01 přírodně světle plavý. Má to fungovat jako odbarvovač a následný tónovač a co se týče chytání, zezadu na krabičce je uvedeno, že chytá i na tmavě hnědé vlasy a zesvětlí je poměrně hodně. K tomu ale raději přistupujte skepticky, tohle je moje cesta do hrobu, tedy hlavně díky této barvě mi blond vlasy upadly v zapomnění. Odrosty byly sytě oranžové a ne a ne je zakrýt :D...což s už platinovou hlavou vypadalo hrozně :D osobně bych to nedoporučovala na tmavší, než světle hnědé vlasy. :D

Palette Intensive Color Creme A10, platinově plavý
zesvětluje o 2-4 odstíny a docela obstojně neutralizuje žluté odstíny. Když ji máte na hlavě, vypadá fialově, ale nebojte se, hlavu po umytí fialovou mít nebudete. :) cena 69 Kč :) 

Schwarzkopf Perfect Mousse 1100 je střední zesvětlovač, který slibuje zesvětlení až o 4 odstíny. Na tmavě hnědé odrosty mi chytl do rezavo blond, ale nebylo to tak hrozné, jelikož ta rezavá byla hodně světlá, nevýrazná. Pěna se skvěle aplikuje a vlasy nezničí. Koupila jsem za 74.90 :)


Schwarzkopf Color Mask je střední zesvětlovač a rovněž skvěle kryje teplý, žlutý nádech. Já používala vyloženě jako tónovač,, chytal mi málo, do rezava. :)


Revia No.02 mi skvěle zesvětlí odrosty, ne tak intenzivně, jako odbarvovač, ale dost dobře na to, aby se měsíc dal přežít s dost málo viditelnými odrosty. Je to takový neutrální odstín, ani studený, ani teplý, ačkoli žluté tóny také umí zneškodnit. cena 35 Kč. :)


Vital Color 2 - stříbrná blond je skvělý tónovač, ale dá se použít pouze na velmi světlé vlasy, odbarvené do úplně světle žluté.


Vital color 1- odbarvovač je ten nejlepší, který jsem kdy koupila a používala dlouhodobě. Na odrostech mi chytl do bíla a mnohdy nebylo ani třeba tónovat, maximálně umýt  silver šamponem, rovněž skvěle vybělí obočí. 12% peroxid však nemusí prospívat každému. :D cena 35 Kč. :)


No a tady už mám celou sbírku :3


A tady je bonus- L'Oréal Préférence 74- Apricot 
Chytá krásně, málo se vymývá, dokonce mi chytl na tmavě hnědé/černé vlasy! Jediné mínus je příšerný počáteční smrad. :D cenu v librách už nevím, ale v Čr bych cenu tipla tak na 100-150 Kč. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat