středa 28. ledna 2015

Měsíc nebarvení

Ano, jak již z titulku vyplývá, uplynul měsíc, co jsem si naposledy barvila vlasy. Použila jsem Palette Salon Colors, odstín 2-0 tmavě hnědý, jak jsem již psala ve článku o barvení. Rovněž jsem se zmínila, že barva chytla černě. Stále mám černé vlasy, ale mají takový přirozený nádech mírně do tmavě hněda, ale pouze na sluníčku, každopádně umělé modročerné či jednolité černé odlesky se mi na hlavě nevyskytly.
Jelikož jsem chtěla získat nějaký výraznější odlesk aniž bych si poškodila vlasy, včera jsem smíchala kondicionér a smíchala jej s modrofialovým pěnovým tužidlem, které má velmi silné barvící účinky, nechala na hlavě kolem 10 minut a smyla. Musím uznat, že výraznější změny barvy jsem opravdu nedosáhla, ale vlasy jsou více do černa (skoro jako bych je obarvila chemickou barvou) a krásně se díky kondicionéru lesknou. Pro tento měsíc mám tedy s barvením vystaráno. Co se týče odrostu, vidět nejde, mé vlasy jsou dosti tmavé. Někdy sem hodím o jaké tužidlo jde...už proto, že jsem jej používala nejen na tmavé vlasy a dají se s ním dělat divy, přičemž je za přijatelnou cenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat