pátek 2. ledna 2015

Moje sbírka barev, tmavé odstíny

Už dlouho jsem chtěla udělat článek o barvách, které vlastním a o přípravcích obecně, co se týče mých vlasů. Co se týče vlasové kosmetiky  barev na vlasy, tak u mě zabírají většinu místa v kosmetické skříňce. :D
 No a nejdříve jdou na řadu tmavé odstíny, tedy červené, hnědé, černé...:D

Jako první tady mám Schwarzkopf Brillance 842 (Intenzivní červená). S tou to barvou mám již zkušenosti, použila jsem ji v Německu. Drží dobře, je nádherně zářivá a kvalita vlasů po obarvení byla super. :3 Cena kolem 5 eur, myslím.
A takhle krásně mi chytla:3
za mnou *le regál plný čokolády, hotový ráj:D





Garnier Color Intense 6.60 Intensivní červená :) Chytá dobře, ale vymývá se trochu rychleji, než barva předchozí. Cena kolem 3-4 eur :D...spíše průměrná, ale nic tím nezkazíte :)


 Palette Salon Colors 3-0, tmavě hnědý, již mám zkušenost. Chytá spíše do černa, ale po pár umytích máte krásně hnědé vlasy. Vlasy jsou lesklé, hezké, za mě jedna z nejlepších barev. :)


*le výsledek:D


Revia no. 14- modročerná...chytá dobře, prvních pár umytí celkem pouští, ale pak už dobré. :) Zkušenost dobrá. :) cena- 35 kč

Palette Natural Colors 909- modročerná
Chytá krásně, moc nesmrdí. Pro černovlásky, co chtějí, aby se barva pořádně uchytila, nejlepší volba jsou Palettky obecně. :D cena 69 kč :)


Palette Intensive Color Creme C1- modročerná
Asi nejlepší černá barva, co jsem kdy použila. Chytá krásně, vlasy se hezky lesknou a při barvení voní medem:D Cena 65 kč. :)

No a tady jsou moji miláčci spolu :D <3



Žádné komentáře:

Okomentovat